ointressanta saker


Jag skulle kunnat ha suttit och skrivit vad jag gjort idag, vad jag har ätit och vad jag tänker göra ikväll. Men det tänker jag inte göra. För igentligen, vem av er bryr sig? Och bryr jag mig själv? Nej. Jag vill bara fylla ut allt tomrum. Precis som jag gör nu med onödigt skrivande. Men jag gillar att skriva och det är därför jag gör det just nu. Det är tidsfördrivande helt enkelt och ibland är det vad vi behöver. Fast igentligen skulle jag vilja göra något annat kult och äventyrligt istället just nu, men vet ni? Det gör jag inte och jag borde ha ångest över det, men vet ni? Det har jag inte. Nu tänker jag iallafall avsluta med det som ingen igentligen bryr sig om, jag tänker avsluta med att skriva det jag ska göra när jag skrivt klart det här. Jag ska spela fotboll. Det är förbannat roligt och jag kommer aldrig lessna på det. Älskar livet och älskar hur varje dag aldrig blir som man tänkt att den ska bli. Älskar allt det okända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0