Nu kom jag på mig själv, igen


ph: jag
Finemang, klockan är strax efter tolv och jag kom på mig själv sittandes med engelskan. Skulle ju ha gjort den tidigare men såklart fastnade jag som vanligt vid något annat mer intressant, idag var det wallander som var fallet. De ju lite kul dedär, hur man kommer på sig själv sittandes i sista sekund med ett skolarbete (vad som helst för övrigt) och varje gång intalar man själv att det aldrig mer ska upprepas, att man ska göra det i tid till nästa gång. Jaja, vi är ju bara människor och det är naturligt för oss.

Nej nu stänger jag av datorn, en ny vecka väntar med nya utmaningar!

Kommentarer
Postat av: simone H

Vilka härliga färger i bilden :)

2011-02-21 @ 10:19:48
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0